Marketing je investice a tak vše co děláme,
musí vydělávat.

Komunikační a marketingové strategie

Norman strategie miluje...a především pak ty, které dosahují těch nejlepších výsledků. V prvním kroku je však potřeba vypracovat analýzy. Norman na jejich sestavení použije veškerá dostupná data a pro lepší výsledky může použít i podklady z Vaší zahrádky.
Na jejich základě pak vytvoří vhodnou komunikační strategii, vybere ty nejefektivnější komunikační kanály, navrhne optimální nástroje a následně změří jejich efektivitu.
Jednoduše a stručně vytvoří komplexní marketingovou strategii, a to s ohledem na všechny organizační složky a potřeby klienta.

strats

Tisk a reklamní výroba

Norman pro zvýšení komfortu svých klientů děla maximum. Aby zajistil maximální spokojenost i v procesu tisku a výroby, nabízí vlastní tiskové kapacity a to v oblastech:

- velkoplošný digitální tisk

- malonákladový dogitální tisk

- thermosublimační tisk

- sítotisk

Analýzy a testování

Jak už jsme výše zmínili, Norman si libuje v testování i analýzách.
Pojďme si však celý proces trochu přiblížit. Jak už víme, Norman sestaví
analýzy na základě dostupných dat. Jaké jsou ale možnosti?
• Konkurenční analýzy
• Analýzy obchodních modelů nebo mediálních výdajů
• Webové analýzy
Normanův tajný trik: Pravidelná analýza veškerých kroků a následná aplikace výsledků k plnění vytyčených cílů je jedním krokem k zvýšení efektivity a k celkovému úspěchu.

analyzy

BTL a produkce

Norman navrhne strategii, KPIs a také zprodukuje a zhodnotí:

• Promotions
• Spotřebitelské soutěže
• Loajální a motivační programy
• Eventy
• Roadshow
• POP & POS

btl

Kreativa

A co všechno zvládá?

  • Vytvořit kreativní návrh, který je plně v souladu se zvolenou strategií
  • Grafické práce všech rozměrů, takže 2D i 3D
  • Tvorbu corporate identity a její aplikaci
  • Originální copywriting
  • Předtiskovou přípravu dat (DTP)

kreativa